3Dfactories představuje 3D tiskárny pro domácí použití

19. 11. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: 3Dfactories
Společnost 3Dfactories tvrdí, že díky její cenově dostupné tiskárně si doma každý dokáže vytisknout hrníček či model auta za pár hodin.
  • Výrobce: 3Dfactories
  • Distributoři ČR: AT Computers
  • Distributoři SR: AT Computer
  • Cena: cca 25 000 Kč
  • Více informací: www.3dfactories.com

Pod značkou 3Dfactories brzy odstartuje prodej 3D tiskáren pro domácí použití s modelovým označením Visions3DPrinter. Výrobce předpokládá, že 3D tiskárny najdou v domácnostech uplatnění především jako kreativní nástroj pro zábavu i praktický pomocník domácích kutilů.

Domácí 3D tiskárna funguje v režimu Plug&Play a lze na ní tisknout i bez přímého připojení k počítači. K tiskárně je dodáván software, se kterým má zvládnout 3D tisk i běžný uživatel. Průvodce majitelům tiskárny napoví krok za krokem, jak na 3D tisk od načtení modelu až po výtisk. Modely je přitom možné tisknout až do rozměru 150 mm × 150 mm × 150 mm.

Zkušenější uživatelé mohou využít pro tvorbu modelů speciální software, ve kterém si požadovaný objekt vymodelují podle vlastních představ. Po načtení modelu do ovládacího programu tiskárny zvolí uživatel požadovaný tiskový profil, o ostatní se pak postará software G3Dmaker 2.

Jakmile uživatel připraví model v počítači, pošle jej do tiskárny a zařízení roztaví plastovou strunu, kterou bude následně nanášet vrstvu po vrstvě na sebe, čímž vytvoří požadovaný 3D objekt.

bitcoin školení listopad 24

3D tiskárnu bude možné pořídit za cenu kolem 25 000 Kč. Materiál pro 3D tisk, tedy speciální plastová struna navinutá na kotouči, se dá údajně pořídit za pár set korun.

Kvůli předobjednávkám připravuje firma v následujících měsících spuštění další výrobní linky s kapacitou výroby až 500 ks měsíčně.

Zdroj: 3Dfactories

Čtěte dále

ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %
Heureka.cz, APEK: Heureka, česká e-commerce loni vyrostla o 5 %
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14