A-Data vytvořila značku pro své hi-end produkty

27. 11. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

A-Data Technology, výrobce paměťových produktů, na konci října oznámila založení nového sub-brandu XPG ™ Xtreme Performance Gear.
Se zkratkou XPG se budeme setkávat u paměťových modulů s vysokým výkonem a u nejvyspělejších datových a paměťových médií. XPG má doplňovat standardní nabídku výrobce a oslovit skupinu zákazníků, kteří hledají extrémní výkon. Značku lze již nyní nalézt na třech sériích DRAM a na příští rok se plánují další. Na český trh byl rovněž uveden Xupreme 200X, USB flash disk s rychlostí čtení až 30MB/s. Následovat by měly 2.5” SATA II Solid State Drives (SSD). Autorizovanými distributory A-Data, stejně jako sub-brandu XPG, jsou v ČR Asbis CZ a eD system Czech.

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends