Aastra míří na český trh z Vídně

1. 12. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Aastra Technologies Limited, výrobce produktů pro síťovou komunikaci, otevřel ve Vídni regionální zastoupení pro Rakousko a střední a jihovýchodní Evropu.
Vídeň se tedy stává základnou pro expanzi také na český trh. Tým v nové pobočce bude mít na starosti marketingovou a servisní podporu pro celý region. „Aastra již na českém trhu působí, prostřednictvím nepřímých prodejních kanálů. Tento model zatím nebudeme měnit,“ komentoval plány výrobce Frederic Boon, ředitel nově otevřené pobočky. „Případné rozšíření na obchodní zastoupení bude závislé na vývoji situace na trhu,“ upřesnil dále Frederic Boon. Vídeňská pobočka byla otevřena v souvislosti s akvizicí divize podnikových komunikací společnosti Ericsson, která byla dokončena na jaře 2008. Aastra nyní slibuje lepší přístup k produktům a řešením získaných akvizicí Ericssonu. Současnými partnery Aastry na českém trhu jsou společnosti Atlantis, Damovo, Kapsch a TTC Marconi.

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data