ABC Data hlásí úspěšný vstup do nového roku, na Slovensku vyrostla o 41 %

30. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © maxoido - Fotolia.com
Distribuční skupina dosáhla v prvním čtvrtletí obratu přes 6 miliard korun a výrazného zvýšení dalších ekonomických ukazatelů. Příjmy slovenského zastoupení se meziročně zvýšily o 41 %.

Distribuční skupina ABC Data zveřejnila své výsledky za první kvartál 2018, ve kterém dosáhla příjmů přes 1 miliardu zlotých (6 miliard Kč), 17% nárůstu ukazatele EBITDA a 60% zvýšení čistého zisku.

Předsedkyně představenstva Ilona Weissová v komentáři k výsledkům vyzdvihla 5,8% marži, která je podle ní jednou z nejvyšších na trhu a podtrhuje schopnost distributora prosperovat bez ohledu na situaci na trhu.

ABC Data v prvním kvartálu zaznamenala silný 41% nárůst příjmů na Slovensku, 26% nárůst v Rumunsku a 16% zlepšení v Pobaltí. Podle skupiny k tomu výrazně přispěl rozvoj prodejních kanálů na jednotlivých trzích.

Mezi své další úspěchy z počátku ABC Data řadí rozvoj platformy InterLink, pokračující spolupráci se značkou Xiaomi a úspěšnou distribuci cloudových řešení od Microsoftu napříč regionem CEE.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data