ABC Data mění firemní identitu a chystá nový web

29. 11. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ABC Data
Broadline distributor ABC Data oznámil změnu korporátní identity – loga a dalších grafických prvků. Má odrážet expanzní a růstové aktivity.

ABC Data uvádí, že její nová korporátní identita se mění, aby byla v souladu s nejnovějšími standardy a trendy.

Nové logo má odrážet postavení společnosti na trhu a její dynamický rozvoj zdůrazňující mezinárodní expanzi společnosti, stejně tak upozorňující na zahájení činnosti dceřiných společností.

www.abcdatal.plTeď je nejvhodnější chvíle pro zavedení zásadních změn v image společnosti. Zdůrazňujeme tímto způsobem její silnou pozici a dynamický rozvoj,“ uvedl v oznámení Norbert Biedrzycki, prezident společnosti ABC Data.

 „Lehká, moderní a originální podoba loga vyjadřuje jeho obsah a dodává mu mimořádnou vizuální hodnotu. Předchozí logo nám samozřejmě toto všechno zajišťovalo také, avšak bylo načase jej již změnit,“ vysvětluje důvody změny ABC Data.

bitcoin školení listopad 24

S novým logem ABC Data připravuje také aktualizaci vhledu svých webových stránek. Jak boudu vypadat, napovídá již spuštěná prezentace polské mateřské společnosti. Přeměna webů dceřiných společností má být hotová do konce roku 2013.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data