ABC Data přidala do e-shopu nové funkce

16. 4. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V B2B e-shopu broadline distributora ABC Data přibyly funkce vyhledávání podle klíčových slov, nová možnost náhledu a další.

ABC Data přidala do e-shopu nové funkceV tzv. A-shopu broadlinera ABC Data lze nově průběžně upravovat hledání přes klíčová slova. Jednotlivé slovní parametry vyhledávání se zobrazí jako tlačítka nad výpisem vyhledaných produktů a lze je podle potřeby zavřít. Již jednou zobrazené výsledky vyhledávání však nelze dále specifikovat přidáním nových klíčových slov. Hledání je nutné provézt znovu.

Výsledky vyhledávání je nyní možné zobrazit s náhledem produktu nebo jako pouhý výpis bez fotografií.

E-shop nově umožňuje produkty srovnávat. U výpisu vyhledaných produktů stačí zaškrtnout políčko v prvním sloupci a nad výsledky stisknout tlačítko „Porovnat“. Srovnávat lze logicky pouze produkty ve stejné kategorii. Pokud zaškrtnete zaráz zboží z různých kategorií A-shop nabídne srovnání pouze těch, jež spadají do stejné.

Zdroj: ChannelWorld, ABC Data

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data