ABC Data v Polsku spouští divizi s přidanou hodnotou

2. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost ABC Data, distributor působící ve střední a východní Evropě, v dubnu otevřela divizi Value+, která se zaměří a IT hardware, software, školení i poradenství.

ABC Data v Polsku spouští divizi s přidanou hodnotouOd svého vstupu na burzu oznámila ABC Data další významný krok, když se rozhodla spustit novou divizi Value+. Divize s přidanou hodnotou se zaměří na distribuci hardwaru a komponent vč. serverů, úložišť, UPS, PDU, aktivních a pasivních prvků, sítí a systémů zabezpečení.

Nová sekce nabídne produkty značek Dell, Fujitsu, HP či Cisco. V oblasti podnikového softwaru se ABC Data zaměří na McAfee, Microsoft a Symantec. Divize bude partnery podporovat v oblasti autorských práv a dalších školení, které bude provádět ve spolupráci s partnerskou společnosti Altkom Training Academy.

Reorganizace umožní správu komplexní škály řešení, která spadají do portfolia nového oddělení. Zavazujeme se tak k dalšímu zvyšování efektivity našich obchodních aktivit. Value+ se zaměří na poskytování dalších výhod našim zákazníkům a vytváření příležitostí, které nás odlišují od konkurence,“ uvedl v oznámení Grzegorz Naja, obchodní a marketingový ředitel nové divize.

Zdroj: ABC Data

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends