Acronis True Image je mrtev, ať žije Acronis Cyber Protect Home Office

10. 9. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Acronis
Změna názvu vlajkového řešení Acronisu pro jednotlivce a malé kanceláře je završením jeho několikaleté transformace ze zálohovacího produktu v nástroj pro komplexní ochranu dat a zařízení.

Acronis představil Acronis Cyber Protect Home Office coby nástupce Acronis True Image, dlouholetého vlajkového produktu pro jednotlivce a malé kanceláře. Změna názvu završuje posun od „pouhého“ zálohování ke komplexní ochraně dat.

Ten začal v roce 2017, kdy Acronis do True Image integroval anti-ransomwarovou ochranu. Postupně přibývaly další funkce včetně filtrování webu nebo ochrany proti malwaru a cryptojackingu s cílem ochránit nejen zálohy, ale i samotná zařízení.

Acronis Cyber Protect Home Office přebírá všechny vlastnosti True Image a běží na stejných technologiích jako pokročilejší podnikové řešení Acronis Cyber Protect. Od svého předchůdce se liší tím, že bude dostupný výhradně formou subskripce.

bitcoin školení listopad 24

Hlavním prodejním argumentem je podle výrobce právě integrace funkcí zálohování a kybernetické ochrany do jednoho produktu. Mezi jeho vlastnosti patří mimo jiného:

  • zálohování a ochrana zařízení PC, Mac, iOS a Android 
  • antimalwarová a antiransomwarová ochrana
  • webové filtrování a ochrana videokonferencí
  • archivace starších souborů
  • obnovova záloh na hardwarově odlišný stroj 
  • klonování pevných disků

Zdroj: Acronis

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data