Adastra koupila 50% podíl v kreativní agentuře Proboston

25. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Adastra Group
Společnost Adastra chce prostřednictví akvizice agentury Proboston urychlit digitální transformaci firem skrze úzké provázání technologické, marketingové a komunikační strategie. Pomoci to má jak samotným firmám, tak jejich koncovým zákazníkům.

Technologická a konzultační společnost Adastra Group oznámila koupi 50% podílu v kreativní agentuře Proboston. Svým klientům chce díky tomuto kroku kromě služeb souvisejících s digitální transformací nově nabídnout i marketingovou a kreativní strategii.

Proboston bude i nadále působit na trhu jako samostatný subjekt, zároveň se integruje do organizační struktury Adastry v rámci byznysových řešení. Úzká provázanost technologií s marketingovou a komunikační strategií podle Adastry urychlí digitalizační procesy.

Našim zákazníkům dodáváme všechny klíčové IT kompetence, ale často je nejtěžší najít efektivní způsob, jak nové digitální služby využít v adresné, efektivní i kreativní komunikaci směrem k jejich klientům,“ uvedl Pavel Kysela, generální řieditel Adastra ČR.

bitcoin školení listopad 24

Podílem v Probostonu Adastra potvrzuje celosvětový trend velkých hráčů na trhu IT a pro své zákazníky se stává one-stop-shop partnerem,“ dodal Kysela s tím, že pro úspěch digitalizace je nutné nezbytné její kladné přijetí jak interně, tak externě.

Zdroj: Adastra ČR

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data