Adform spouští Global Partner Program, využije svoji adtech platformu

2. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Cílem programu je komerčním partnerům poskytnout strategické příležitosti k růstu a umožnit jim využívat síť a poskytovaná řešení Adformu pro vlastní i potenciální zákazníky.

Společnost Adform oznámila, že spouští svůj nový Global Partner Program. Jeho cílem je umožnit agenturám, resellerům, servisním partnerům a poradenským společnostem po celém světě využívat oborové znalosti a technologická řešení Adformu.

Existují tři úrovně akreditace partnerů – Certified, Professional a Strategic. Každý stupeň akreditace podle společnosti otevírá partnerům další možnosti růstu jejich podnikání a rozvoje jejich týmů.

Funkcemi nabízenými v rámci programu jsou: Demand Side Platform, Supply Side Platform, Ad server, Data Management Platform a řešení ID Fusion, které staví na ochraně soukromí uživatelů.

První partnerské vlaštovky ze světa

Adform vyzdvihuje, že první skupina partnerů programu pochází z regionů USA, EMEA, CEE a MENA a prohlubuje vztahy a dosah společnosti Adform po celém světě.

Jsme moc rádi, že zahajujeme náš Global Partner Program s důvěryhodnými partnery jako jsou DELVE, iSocrates, MINT Square, MiQ a Value Branded Content,“ komentuje Vicky Fosterová, global reseller partnerships drector ve společnosti Adform.

bitcoin školení listopad 24

 „Založili jsme ho na tom, že musí být oboustranně výhodný. Jsme tak odhodláni poskytnout všem našim partnerům takovou úroveň podpory, abychom mohli nadále společně růst,“ dodává.

Zdroj: Adform

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data