AdMonitoring: Alza byla největším prosincovým zadavatelem on-line reklamy

15. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetová display reklama zaznamenala v prosinci meziroční nárůst, zadavatelé využili prostor v hodnotě 664 milionů korun. Na prvních třech místech se umístily společnosti z oblasti elektronické komerce.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila výsledky šetření AdMonitoring za prosinec 2015. Zadavatelé v tomto měsíci využili reklamní prostor na internetu v celkové ceníkové hodnotě 664 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 6 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se i v prosinci umístil internetový obchodník Alza.cz, který v prosinci využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 29,8 milionů korun.

Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 20,1 milionů další internetový obchodník, a to Internet Mall. Na třetí pozici se pak umístila společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka.cz) s reklamním prostorem v hodnotě 18,7 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data