AdMonitoring: CZC.cz byl v lednu největším on-line inzerentem

18. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Podle projektu AdMonitoring v lednu 2015 zaznamenala internetová display reklama výrazný meziměsíční pokles. Největšími zadavateli byli e-taileři.

Třemi největšími zadavateli on-line display reklamy byli v lednu internetoví obchodníci. První se umístil server CZC.cz, který v lednu využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 13,3 milionu korun.

Druhá skončila Alza.cz s reklamním prostorem v hodnotě 11,6 milionu korun a třetí místo obsadil Internet Mall, který umístil reklamu v hodnotě 10,3 milionu korun.

Celkem zadavatelé využili reklamní prostor v souhrnné ceníkové hodnotě 349 milionů korun, což je o 44 % méně než v prosinci.

Celkový pokles výdajů do display reklamy se projevil i v meziročním srovnání, oproti výsledkům stejného měsíce roku 2014 AdMinitoring zaznamenal propad o 18 %.

Údaje vychází z projektu, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data