Admonitoring: CZC.cz byl v únoru největším on-line inzerentem

17. 3. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Největším zadavatelem internetové display reklamy byl v únoru e-tail CZC.cz. Druhá byla Alza.cz.

Vrchol žebříčku zadavatelů opět patřil internetovému prodejci CZC.cz, který v únoru využil on-line prostor v hodnotě 22,2 milionů korun.

Druhou příčku obsadila Alza.cz s inzercí v hodnotě 15,4 milionů. Na třetím místě pak skončil mobilní operátor Vodafone - ten v únoru vystavil reklamu v hodnotě 11,8 milionů korun.

Meziroční srovnání ukazuje, že hodnota využitého inzertního prostoru byla v únoru letošního roku srovnatelná se stejným měsícem roku 2014 – celkem využitý inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 410 milionů korun představuje meziměsíční nárůst o 18 %.

Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Mediaresearch, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Mediaresearch

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data