AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 9. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Celkově byl využit prostor v ceníkové hodnotě 418 milionů, o 7 % více než v srpnu 2013.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl v srpnu 2014 největším tuzemským zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. Společnost využila reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionu korun.

Na druhém místě skončilo CZC.cz, které využilo prostor za 16,3 milionu korun. Na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.

Celkově využili čeští zadavatelé internetové display reklamy během sprna 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun. To představuje 1% meziměsíční pokles, zároveň však 7% meziroční nárůst.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data