AdMonitoring: Internet Mall byl v sprnu opět největším zadavatelem on-line reklamy

17. 9. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník v srpnu využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 21,1 milionu korun. Celkově zadavatelé nakoupili prostor a 429 milionů korun, což je o 3 % více než v srpnu 2014.

Společnost Nielsen Admosphere zveřejnila sprnové výsledky šetření AdMonitoring, které sleduje český trh internetové reklamy. Zadavatelé v srpnu 2015 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 429 milionů korun, což představuje meziroční nárůst o 3 %.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se již téměř tradičně umístil on-line obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 21,1 milionu korun.

Na druhé příčce skončila s inzercí v hodnotě 16,2 milionu korun společnost LMC a na třetí pozici se umístil Procter & Gamble s reklamním prostorem v hodnotě 13 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data