AdMonitoring: Internet Mall v květnu obhájil pozici největšího on-line inzerenta

17. 6. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internet Mall využil prostor v ceníkové hodnotě 19,5 milionu korun, druhá byla Alza.cz, která utratila 13,1 milionu korun.

Zadavatelé internetové display reklamy využili v květnu 2015 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 530 milionů korun, což je o 17 % více než v předchozím měsíci. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který provozuje společnost Nielsen Admosphere.

Největším zadavatelem byl, stejně jako v dubnu, internetový obchodník Internet Mall, který během května využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionu korun.

Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 13,1 milionu korun a třetí příčku obsadila Česká spořitelna s reklamou v hodnotě 12,5 milionu korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data