AdMonitoring: Internet Mall zůstal i v červnu největším zadavatelem bannerové reklamy

16. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
E-tail Internet Mall vévodil žebříčku zadavatelů on-line display reklamy již třetí měsíc v řadě.

Podle šetření AdMonitoring společnosti Mediaresearch byl i v červnu největším zadavatelem internetové bannerové reklamy internetový obchodník Internet Mall. E-tail využil reklamní prostor v hodnotě 30,6 milionu korun.

I druhé místo v červnu obsadil e-tail, konkrétně CZC.cz s inzercí v hodnotě 20,2 milionu korun. Třetím největším zadavatelem byl vyhledávač slev Skrz.cz s reklamou v hodnotě 12,7 milionů korun.

Celkově čeští zadavatelé internetové display reklamy během června 2014 využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 573 milionů korun. To představuje 8% meziměsíční a 0,2% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data