AdMonitoring: Lednovému žebříčku on-line inzerentů vévodilo CZC.cz

18. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Internetový obchodník využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun. Celkem zadavatelé využili prostor za 423 milionů, což představuje meziroční nárůst o 8 %.

Podle údajů projektu AdMonitoring provozovaného společností Nielsen Admosphere využili zadavatelé internetové reklamy v lednu 2016 prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o 8 % více než v lednu roku 2015.

Největším lednovým zadavatelem byl internetový obchodník CZC.cz, který využil reklamní prostor v ceníkové hodnotě 27 milionů korun.

Na druhém místě skončila společnost LMC s využitým reklamním prostorem v hodnotě 20,1 milionu korun. Třetím největším zadavatelem pak byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel portálu Heureka), která umístila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?