AdMonitoring: Listopadovému žebříčku zadavatelů reklamy opět vévodily e-shopy

12. 12. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Zadavatelé celkem využili on-line reklamní prostor v ceníkové hodnotě 723 milionů korun. Nejvíce utratila Alza.cz.

Podle zprávy šetření AdMonitoring agentury Mediaresearch využili zadavatelé on-line display reklamy v listopadu 2014 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 723 milionů korun. To přestavuje částku meziměsíčně o 8 % vyšší, ale meziročně o 4 % nižší.

Na prvních třech místech se ocitly stejné subjekty jako v říjnu, pouze v jiném pořadí. Největší reklamní prostor využila Alza.cz, celkem za 36,2 milionů korun. Na druhém místě se umístil Internet Mall s inzercí v hodnotě 29,5 milionů a první trojici uzavřelo CZC.cz, které umístilo reklamu v hodnotě 27,4 milionů.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data