AdMonitoring: Řijnovému žebříčku zadavatelů on-line reklamy vévodily e-taily

14. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
První příčku žebříčku drží v roce 2014 téměř výhradně Internet Mall, říjen nebyl výjimkou. Druhý největší reklamní prosto využila Alza.cz, třetí pak CZC.cz.

Agentura Mediaresearch zveřejnila výsledky měření AdMonitoring za říjen 2014. Šetření ukázalo, že zadavatelé on-line reklamy využili během řijna reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 667 milionů korun. To je o 12 % více než v září a o 1 % méně než v říjnu 2013.

První tři příčky v říjnu obsadily internetové obchody. Největším zadavatelem byl Internet Mall,který využil reklamní prostor v hodnotě 26,3 milionů korun. Na druhém místě skončila Alza.cz s inzercí v hodnotě 20,1 milionů korun a na třetím místě CZC.cz s prostorem v hodnotě 17,5 milionů korun.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data