AdMonitoring: V dubnu za on-line reklamu nejvíce utrácel Internet Mall

15. 5. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Další e-tail, CZC.cz, skončil na třetí místě.

Pravidelná měsíční zpráva projektu AdMonitoring, provozovaného společností Mediaresearch, ukázala, že největším zadavatelem internetové display reklamy byl v dubnu 2014 v České republice internetový obchod Internet Mall. Využil reklamní prostor v hodnotě 15,8 milionu korun.

Druhá skončila společnost Porsche Česká republika s využitým reklamním prostorem v hodnotě 9,7 milionu korun.

Na třetím místě skončil IT prodejce CZC.cz, který nakoupil prostor za 9,6 milionu korun (ceníková hodnota).

Podle zprávy využili zadavatelé v dubnu reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 520 milionů korun. To podle Mediaresearch představuje 7% meziměsíční nárůst, ale zároveň také 7% meziroční pokles.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?