AdMonitoring: Za předvánoční kampaně nejvíce utrácely Alza.cz, Internet Mall a Allegro Group

14. 12. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Podle měření AdMonitoring padlo na listopadové on-line kampaně v ČR celkově 757 milionů korun.

Společnost Mediaresearch zveřejnila výsledky listopadového šetření projektu AdMonitoring prováděného pro Sdružení pro internetovou reklamu. Výsledky ukázaly, že za display reklamu bylo v ČR za listopad utraceno 757 milionů korun.

Největším zadavatelem byl e-tail Alza.cz, který nakoupil reklamní prostor za 40,2 milionu korun. Ve srovnání s říjnem (25 milionů) Alza v listopadu utratila o 60 % více.

Druhý největší prostor si zaplatil Internet Mall (35 milionů) a třetí Allegro Group CZ (14,1 milionu).

V meziročním srovnání došlo v letošním listopadu 16% vzrůstu výdajů na display kampaně.

Zdroj: Mediaresearch

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?