Adobe a Microsoft spojují síly v oblasti prodejního a marketingového softwaru

29. 3. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Microsoft na své sociální síti LinkedIn umožní uživatelům marketingového softwaru Adobe snadněji cílit na potenciální zákazníky. K uzavření obchodu pak budou moci využít prodejní software od Microsoftu.

Adobe Microsoft posilují svoje strategické partnerství s cílem porazit společného konkurenta, společnost Salesforce.com. Nejedná se o první spolupráci obou firem – v září 2017 například představily první sadu společných řešení.

V rámci nové dohody se chystají využít potenciál LinkedInu, sociální síť Microsoftu, kde usnadní uživatelům marketingového softwaru Adobe hledání a cílení skupin potenciálních zákazníků dalšího zboží.

Pokud například zákazník Adobe dodává zdravotnické vybavení nemocnici, díky novému partnerství bude mít možnost na LinkedInu pomocí cílených kampaní jednodušeji oslovovat osoby zapojené do rozhodovacího procesu – od lékařů a techniků až po finanční manažery.

Pokud marketingová kampaň zabere, prodejci pak budou moci k uzavření obchodu využít prodejní software společnosti Microsoft. Jen dodejme, že Microsoft získal sociální síť LinkedIn v roce 2016 za 26 miliard dolarů.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends