Adobe údajně jedná o akvizici Marketa a jeho softwaru pro B2B marketing

14. 9. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: boonchok @Fotolia.com
Akvizice, o které Adobe údajně jedná, by zapadala do jeho strategie posilovat pozici v oblasti marketingových a obchodních řešení. Jen před několika měsíci výrobce koupil komerční platformu Magento.

Společnost Adobe údajně vyjednává o koupi společnosti Marketo, která se specializuje na marketingový software pro oblast B2B. Pokud by došlo k uzavření dohody, Adobe by tím opět posílilo svou nabídku cloudového softwaru.

Připomeňme, že Adobe se dávno nezabývá jen vývojem grafických programů. Společnost si buduje pozici v oblasti on-line byznysu a marketingu, což podtrhuje například její nedávná akvizice firmy Magento Commerce.

Marketo naposled změnilo majitele před dvěma lety, kdy jej koupila investiční společnosti Vista Equity za 1,8 miliardy dolarů. Adobe by nyní zřejmě zaplatilo výrazně více. Adobe i Vista se odmítly k celé záležitosti vyjádřit.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data