Agora DMT ukončí distribuci Sony Mobile

10. 11. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Sony
Specializovaný distributor, společnost Agora DMT, oznámila partnerům, že od 1. 1. 2015 ukončuje spolupráci s českým zastoupením Sony Mobile.

Jako důvod pro ukončení distribuce mobilních telefonů a příslušenství značky Sony uvádí Agora DMT dlouhodobě slabou ziskovost.

K tomuto kroku jsme se po důkladném zvážení rozhodli kvůli dlouhodobě záporné profitabilitě značky,“ uvedl distributor v e-mailu partnerům.

Marketingový manažer společnosti Agora DMT dodal, že do konce roku 2014 bude distributor zajišťovat standardní dodávky, kompletní portfolio a marketinkovou podporu ve spolupráci s českým zastoupením.

Na veškeré zboží prodané do 31. 12. 2014 bude Agora také zajišťovat standardní reklamace v standardní zákonné lhůtě 24 měsíců.

Sony z nabídky Agory nezmizí

Agora DMT bude i po ukončení více než desetiletého kontraktu od 1. 1. 2015 nadále ve spolupráci s tuzemskými i evropskými distributory nabízet svým zákazníkům mobilní telefony a příslušenství Sony.

bitcoin školení listopad 24

Naším cílem je nabízet takové komodity či služby, které přinesou profit všem, kteří jsou zainteresovaní na cestě produktu ke koncovému zákazníkovi,“ dodal distributor v oznámení.

Zdroj: Agora DMT

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends