Algotech oznámil akvizici společnosti Sugar Factory a jejího CRM řešení

17. 5. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Akvizice se podle Algotechu nese v duchu jeho tradice uzavírat partnerství se strategickými hráči na trhu podnikových řešení.

Společnost Algotech využila svého zákaznického setkání, které se konalo dne 17. 5. 2018, k oznámení akvizice společnosti Sugar Factory, českého dodavatele řešení pro řízení vztahů se zákazníky SugarCRM.

SugarCRM je řešení pro řízení vztahů se zákazníky nové generace, které pomáhá automatizovat a optimalizovat obchodní procesy, snižovat náklady na obsluhu zákazníků a zkracovat odezvu, uvádí Algotech

Akvizicí Sugar Factory navazujeme na tradici uzavírání partnerství se strategickými hráči na trhu podnikových technologií za účelem rozšiřování našeho portfolia,“ dodává František Zeman, generální ředitel společnosti Algotech.

Zdroj: Algotech

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC