Alibaba musí fungovat globálně, jinak padne, říká nový CEO

15. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: IDG News Service
Čerstvě jmenovaný šéf Alibaby Daniel Zhang má jasnou prioritu - proměnit společnost z lokálního na globálního hráče.

Daniel Zhang (na fotografii), nový CEO čínského internetového obchodníka Alibaba, má jasno v tom, co bude v nejbližší době hlavní prioritou jeho společnosti – globální expanze.

V projevu, který přednesl před zaměstnanci společnosti, hovořil o mohutných investicích do nových i stávajících zámořských operací.

Alibaba má silnou základnu v Číně, kde provozuje tamní dva největší on-line obchody Tmall.com a Taobao Marketplace. Pokud však nedojde ke globalizaci jeho aktivit, společnost podle Zhanga padne.

Expanze se nemá týkat pouze e-komerčních aktivit (Alibaba již například provozuje platformu AliExpress, která prodává čínské zboží zahraničním zákazníkům), ale i cloudových služeb. Alibaba je jejich předním poskytovatelem na čínském trhu a rád by pronikl na ten americký.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14