Allegro ve třetím čtvrtletí zvýšilo tržby o třetinu, potvrzuje očekávání

2. 12. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Allegro pokračuje v postupné přeměně (1P) byznysu společnosti Mall a připravuje se na komerční zavedení modelu tržiště zboží třetích stran (3P) v České republice v příštím roce.

Skupina Allegro, jejíž součástí jsou i společnosti Mall a WE|DO, oznámila, že její polská část ve třetím čtvrtletí zvýšila tržby o 32 % na 1,63 miliardy zlotých. Tržby včetně Mallu a WE|DO pak ve sledovaném období vyskočily o 88 %.

Naším hlavním cílem je posílit svou pozici v Polsku a navyšovat svůj tržní podíl v zahraničí prostřednictvím rozšiřování základny loajálních obchodníků a zákazníků,“ nastiňuje plány Roy Perticucci, generální ředitel společnosti Allegro.

Klíčové je nyní zavést náš tržní model na mezinárodní úrovni – počínaje Českem v příštím roce. K dosažení tohoto cíle postupujeme rychlým tempem. Současně se chceme zaměřit na řízení nákladů v celé skupině, abychom mohli nadále investovat do našeho rozvoje,“ dodává.

bitcoin školení listopad 24

Pokračují tak přípravy na spuštění integrovaného tržiště v České republice. Allegro chce zvýšit hodnotu nové organizace jednak plánovaným spuštěním platformy 3P v České republice, jednak zlepšením výsledku hospodaření 1P byznysu Mallu.

Zdroj: Allegro

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data