Alza a Pro-Doma spouštějí síť výdejních míst pro velké zásilky

6. 4. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: ronstik @ fotolia.com
Alza.cz na začátku dubna spustila partnerskou síť výdejních míst pro nadrozměrné zboží. Díky spolupráci se společností Pro-Doma si zákazníci budou moci vyzvednout objednávky velkých výrobků na jejích pobočkách.

Internetový prodejce Alza.cz 1. 4. 2021 spustil pilotní provoz výdejních míst AlzaPoint na pobočkách společnosti Pro-Doma. Dle Alzy se jedná se o první partnerskou síť výdejních míst, díky které si zákazníci mohou osobně vyzvedávat nadrozměrné zboží, jako jsou pračky, lednice, mrazáky nebo velké televize.

Nabízí tak další možnost doručení objednávek vedle již zavedené dopravy zboží přímo na adresu zákazníka. Nová služba podle e-shopu doplňuje síť AlzaBoxů, do nichž zákazníci mohou objednávat menší zboží.

Hledali jsme silného partnera, který by svým know-how umožnil přiblížit k zákazníkům zboží, které doposud mohli vyzvedávat pouze na našich pobočkách, nebo si ho nechat doručit až domů,“ uvedl Miroslav Köváry, ředitel prodejní sítě Alza.cz.

Všechny naše provozy jsou ideálně uzpůsobené pro práci s těžkým a objemným zbožím,“ potvrdil Petr Vaněrka, generální ředitel Pro-Doma. „Vždy jsme se snažili být zákazníkům co nejblíže, proto jsme rádi zahájili spolupráci s Alzou.“

AlzaPointy na pobočkách Pro-Doma zpřístupní další zboží zákazníkům v místech, kde e-shop neprovozuje své vlastní pobočky. Po spuštění prvního výdejního místa v centrále spolenčnosti v Mukařově se budou postupně přidávat další desítky prodejen po celé České republice.

bitcoin školení listopad 24

Spuštění AlzaPointu předcházel v e-shopu interní vývoj nové webové platformy pro partnery. Díky ní bude e-shop moci svou síť snadněji obohacovat o další podobná netradiční fyzická místa, jako jsou například služby typu drive-in.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti