Alza pokračuje ve spolupráci s Hlídačem shopů, nechala prověřit Black Friday

27. 8. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: (c) Jakub Jirsák - Fotolia.com
Alza.cz v nedávné době nechala provést audit všech slev nabízených v českém e-shopu v rámci včera spuštěné akce Black Friday. Zároveň zavedla nová pravidla pro určování původní ceny.

Společnost Alza.cz oznámila, že pokračuje ve spolupráci s Hlídačem shopů. Za účelem transparentního přístupu otevřeně komentuje cenovou politiku v rámci různých pobídek a od loňského podzimu Hlídači proaktivně poskytuje data o cenách.

Umělé navyšování původní ceny, aby bylo možné komunikovat větší slevu, je naprosto v rozporu s našimi pravidly,“ uvedl k pokračování spolupráce mezi firmami Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz

Abychom ještě více minimalizovali riziko případné chyby, požádali jsme před spuštěním aktuální akce Hlídač shopů o provedení kompletního auditu,“ dodal.

Vedle auditu i nové určování původní ceny

Alza rovněž uvedla, že změnila způsob určování původní ceny – pro v pondělí zahájený Black Friday vychází z částky, za kterou daný produkt reálně prodávala v posledních devadesáti dnech, místo té, která platila při uvedení produktu na trh.

V případě, že se najde zboží, u něhož škrtnutá částka a výše komunikované slevy neodpovídají těmto interním pravidlům, e-shop ujišťuje, že vždy k okamžité nápravě.

Hlavním cílem Hlídače shopů je narovnání historické praxe, kdy naprostá většina českých e-shopů uvádí nereálné slevy v rámci svých akcí. Jsme rádi, že Alza.cz je jedna z prvních, která se prokazatelně snaží o totéž, co my,“ doplnil Jakub Balada, spoluzakladatel firmy Apify.

bitcoin školení listopad 24

V rámci aktuální slevové akce jsme zkontrolovali všechny produkty, aby uváděná sleva byla reálná a reflektovala prodejní ceny za poslední měsíce. Tento námi definovaný výpočet plánujeme postupně změnit podle nové směrnice EU, která by měla platit do dvou let,“ upřesnil.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data