Alza spojuje programy pro externí dodavatele, představuje nový Alza Marketplace

25. 5. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Sentavio - Fotolia.com
Alza.cz spojila své existující programy partnerského prodeje do jednoho portálu Alza Marketplace. Zapojení dodavatelé nyní mohou na jednom místě spravovat prodej svého zboží i poukazů.

Společnost Alza.cz oznámila spuštění portálu Alza Marketplace, jenž spojuje dva stávající programy pro externí dodavatele Alza Dropshipment a Alza Partner. Cílem je díky postupnému snižování bariéry pro zapojení dodavatelů urychlit rozšiřování nabídky pro zákazníky.

Alza vyzdvihuje, že na novém portálu mohou všichni partneři spravovat své nabízené portfolio zboží i poukazů na jednom místě. Tímto krokem e-shop ještě více otevírá svou online platformu českému trhu a zjednodušuje registraci, sestavení nabídky i její správu.

Rozvoj Marketplace je jednou z cest, díky nimž můžeme zákazníkům nabízet širší nabídku zboží ze stále více kategorií, jako je alkohol, nábytek nebo módní zboží,“ uvedl Petr Bena, místopředseda představenstva Alza.cz.

Partnerský prodej na Alze roste

Společnost upřesňuje, že během loňského roku se do programů partnerského prodeje na Alze zapojilo více než tisíc dodavatelů, kteří přes ně nabízejí přes 300 tisíc položek fyzického zboží a poukazů. Na konci loňského roku Alza přidala do nabídky i partnerské poukazy na zboží a služby.

Alza.cz začala svůj program partnerského prodeje rozvíjet na konci roku 2019. S nástupem covidové krize a zavíráním kamenných provozoven se jeho prostřednictvím rozhodla pomoci postiženým firmám. Díky automatizaci urychlila proces napojování partnerů i zalistování jejich zboží na e-shop.

bitcoin školení listopad 24

Za loňský rok a začátek toho letošního se tak podle internetového prodejce připojilo přes dvě stě nových partnerů. Obrat z této formy prodeje dle společnosti vzrostl loni o 300 % a podobné tempo růstu drží i letos.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data