Alza testuje ekologickou přepravu, v Bratislavě rozváží zboží i pomocí elektrokol

6. 3. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Alza.cz
Alza.cz testuje rozvoz zboží po centru slovenské metropole pomocí nákladních elektrokol a uvažuje, že službu rozšíří i do Prahy. Výhodou podle společnosti je zejména snadné doručování i v dopravní špičce a šetrnost vůči životnímu prostředí.

Online prodejce Alza.cz testuje na Slovensku rozvoz zboží pomocí nákladních elektrokol. Službu spustil e-shop již vloni na podzim v centru Bratislavy, letos chce tento typ přepravy rozšířit i do dalších oblastí, uvažuje se i o zavedení služby v Praze.

V současné době má Alza na Slovensku ve své flotile tři nákladní elektrokola. Společnost uvádí, že v rámci rozvozového dne zvládne jedno kolo doručit v průměru až třináct objednávek denně, což je zhruba polovina toho, co klasická dodávka.

Služba v současné době funguje ve všední dny bez ohledu na počasí, přičemž cyklokurýr dokáže dopravit nejrůznější typy zboží. V testovacím provozu byla například převezena 65“ televize či sušák na prádlo.

Alza uvádí, že hlavním důvodem pro zavedení nového typu ekologické přepravy byla řada dopravních omezení pro nákladní automobily v centru Bratislavy. Další výhodou je snadné doručování i v dopravní špičce a šetrnost vůči životnímu prostředí.

Zdroj: Alza.cz

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data