Alza vyhrála soutěž ShopRoku 2014 i na Slovensku

18. 10. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ITNews.sk
Stejně jako v České republice se vítězkou soutěže ShopRoku 2014 na Slovensku stala místní pobočka Alzy. Cenu popularity si odnesl Mall.sk.

Několik dní po vyhlášení výsledků soutěže ShopRoku 2014 v České republice byly oznámeny i výsledky pro Slovensko. Soutěž v obou případech pořádá místní mutace nákupního rádce Heureka.

Cílem soutěže je podpořit nejpopulárnější a nejkvalitnější e-shopy a pomoci tak spotřebitelům při orientaci na trhu on-line nákupů,“ uvedl ředitel Heureka.cz Tomáš Braverman.

Nejpopulárnějším e-shopem na Slovensku byl na základě hlasování uživatelů Heureky vyhlášen Mall.sk a cenu Heureky si na základě hlasování odborné poroty odnesl e-shop Pro­se­nior.eu.

Absolutním vítězem se však stala, stejně jako v České republice, Alza, která zároveň zvítězila v kategorii výpočetní a telekomunikační techniky.

Další informace a výsledky jednotlivých kategorií najdete na stránkách ShopRoku.sk.

Zdroj: IT News.sk

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends