Amazon Prime hlásí rekord v objemu prodaného zboží za jeden den

20. 7. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Felix Jork - Fotolia.com
Spotřebitelé, kteří jsou členy programu Amazon Prime, oslavili dvacáté narozeniny Amazonu masivním nakupováním. Celkem si pořídili 34 milionů jednotek, což je množství, jaké Amazon nikdy neprodal ani na Černý pátek.

Společnost Amazon uspořádala speciální akci ke příležitosti dvacátého výročí svého založení. Účastníci programu Amazon Prime si mohli ve středu 15. 7. užít slevy, kterých využili více než vrchovatě – celkem nakoupili 34 milionů kusů zboží, což překonalo i ten nejlepší výsledek z tzv. Černého pátku.

Amazon Prime je placený věrnostní program, jehož účastníci dostanou za roční poplatek 99 dolarů bezplatnou dopravu zboží do dvou dnů a přístup k steamované hudbě, videí a dalším službám. Amazon uvádí, že při středeční akci s názvem Prime Day zaznamenal také nejvyšší denní přírůstek nových členů v historii programu.

Globální počet objednávek byl o 226 % vyšší než ve stejný den loňského roku a o 18 % vyšší než na Černý pátek roku 2014, to vše díky akci, která byla dostupná jen účastníkům Amazon Prime,“ uvedl Greg Greeley, viceprezident Amazon Prime

Když jsme akci plánovali, nebyli jsme si jistí, jestli bude Prime Day jednorázovou akcí, nebo jestli z něj uděláme každoroční události. Vzhledem ke [středečním] výsledkům do toho ale rozhodně půjdeme znovu,“ dodal.

bitcoin školení listopad 24

Tzv. Černý pátek je první pátek po svátku díkůvzdání, představující tradiční začátek vánoční sezóny v USA. Prodejci, zejména ti kamenní, v tento den lákají zákazníky na masivní slevy.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends