Amazon ruší poplatky za příchozí data do AWS

4. 7. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Poté co Microsoft oznámil plán snížit poplatky za příchozí data v rámci platformy Azure, udělal Amazon stejný krok s cílem přilákat další firmy do cloudu. Přesvědčí rozhodnutí nové zákazníky?

Amazon ruší poplatky za příchozí data do AWS Foto: © PixBox - Fotolia.com Amazon.com oznámil zrušení poplatků za veškerá příchozí data do Amazon Web Services. Stejnou nabídku udělal Microsoft v rámci svých služeb Azure.

Microsoft ohlásil změnu před více než týdnem, pro obě služby však platí odstranění nutnosti platit za příchozí datové přenosy od minulého pátku.

Tímto rozhodnutím se obě společnosti snaží přilákat firmy, které mohly odrazovat náklady na přenesení velkého objemu dat do těchto cloudových služeb, ať už při počáteční migraci nebo na pravidelné bázi.

Změna se dotkne všech uživatelů AWS napříč regiony, uvedl Amazon. „Znamená to, že můžete odesílat petabyty dat bez nutnosti platit poplatky za příchozí data,“ napsal na blog Jinesh Varia, zaměstnanec AWS.

Firmy tvořící obsah - typický příklad

Když Microsoft oznamoval odstranění poplatků, poukázal na dopad změny na jednoho z klientů – Press Association Sport. Zpravodajská skupina čelila výzvě odhadnout množství dat zahrnujících text i multimediální obsah, který potřebuje nahrávat každý měsíc. CTO této organizace na blogu uvedl, že je tímto bariéra odstranění a skupina může odesílat tolik dat, kolik potřebuje.

bitcoin školení listopad 24

Amazon omezil také poplatky za další datové přenosy. Od pátku snížil ceny šířky pásma za přenos obsahu prostřednictvím přenosové sítě CloudFront.

S rostoucím zájmem o službu Amazon očekává další snižování cen. „Jak platforma AWS poroste, náš rozsah nám umožní efektivnější provoz. Rozhodli jsme se přenést tyto výhody zpět na zákazníky ve formě nižších výdajů,“ napsal Werner Vogels, CTO Amazonu, na blog minulou středu.

Zdroj: IDG News Service
Foto: © PixBox - Fotolia.com

Čtěte dále

Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends