AOC a Philips v 1. čtvrtletí zvyšují v Evropě svůj tržní podíl

9. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: MMD
Obě značky v prvním kvartálu roku 2014 zvýšily svůj podíl na evropském trhu monitorů, i přes složité obchodní podmínky ve východní Evropě. Rostly údajně víc než ostatní hráči na trhu.

Společnost MMD oznámila, že výsledky analytické společnosti Context ukazují více než 4% meziroční růst značek Philips a AOC a aktuálně jim patří v kategorii monitorů druhé místo.

Společný růst značek v segmentu 27“ monitorů se údajně téměř zdvojnásobil, ve velkoformátových monitorech rostly celkem o více než 8 %.

Trhy v Čechách i na Slovensku však podle Contextu vykazují mírný pokles. Zatímco západní Evropa v prvním čtvrtletí 2014 rostla o 6 % v porovnání s loňským rokem, některé východoevropské trhy byly ovlivněny nejistotou zákazníků a spotřebitel, dodává MMD. Jako celek je prý evropský trh stabilní s růstovými tendencemi.

bitcoin školení listopad 24

„U obou značek, AOC i Philips, se zaměřujeme na inovace, které pro zákazníka představují přidanou hodnotu. Snažíme se poznávat blíže potřeby zákazníků, a proto jsme uvedli na trh nové kategorie monitorů, jako jsou naše All-in-One monitory postavené na systému Android.

Aktuálně nejzajímavější novinkou mířící do rychle rostoucího segmentu velkoformátových monitorů je 28“ 4K UltraClear UHD monitor Philips 288P6LJEB. Proto se nám zejména díky inovativnímu přístupu daří zvětšovat tržní podíl a držet vedoucí pozici na trhu,“ uvedla v oznámení Jana Robešová, country managerka pro AOC a MMD.

Zdroj: MMD

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data