APEK si stěžuje, že jeho logo je stále častěji zneužívané

5. 7. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Vladislav Kochelaevs - Fotolia.com
Asociace pro elektronickou komerci (APEK) si stěžuje, že její logo pro certifikované e-shopy je zneužívané stále častěji. V krátké době upozorňuje na další internetový obchod užívající logo neoprávněně.

Asociace pro elektronickou komerci (APEK) si stěžuje na údajně rostoucí zneužívání jeho loga pro certifikované internetové obchody. „Každý měsíc prověřujeme několik e-shopů, které na svých stránkách neoprávněné uvádějí, že získaly certifikaci,“ uvedl ve zprávě pro média Jan Vetyška, výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci.

Získat oprávnění užívat logo APEK – Certifikovaný obchod podle šéfa Asociace pro elektronickou komerci není jednoduché. Dochází prý důkladnému ověření nákupního procesu, ověření obchodu a obchodních podmínek. Asociace pro elektronickou komerci využívá i tzv. mystery shopping.

Podezřelý SmartExpert.cz již nefunguje

APEK nedávno upozorňoval na e-shop SmartExpert.cz, který prý právě logo APEK – Certifikovaný obchod užíval neoprávněně. ChannelWorld.cz o případu informoval.  „Velmi krátce po upozornění se tento e-shop ztratil z internetu, ale bohužel už víme o řadě poškozených,“ uvedl Jan Vetyška ve zprávě pro média.

Řešíme další případ zneužívání loga APEK na adrese www.e-nakupnicentrum.cz. Ani s tímto e-shopem se nám nedaří spojit,“ doplnil aktuální informaci výkonný ředitel Asociace pro elektronickou komerci.

Oprávněnost užití loga si spotřebitelé mohou ověřit na webových stránkách Asociace pro elektronickou komerci nebo telefonicky na +420 267 312 899 v pracovní dny od 8:00 do 16:00.

bitcoin školení listopad 24

Časté zneužívání loga samozřejmě nepřispívá jeho důvěryhodnosti v očích zákazníků, neřkuli smysluplnosti jeho pořízení z pohledu internetových obchodníků.

Zdroj: Asociace pro elektronickou komerci, ChannelWorld.cz

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti