Aricoma opět nakupovala, tentokrát si vyhlídla softwarovou společnost Komix

29. 3. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Po schválení transakce se skupina Aricoma Group rozšíří o osmého člena, který se již bezmála tři desetiletí zabývá vývojem zakázkového softwaru pro velké organizace.

Skupina Aricoma Group, součást holdingu KKCG, oznámila další akvizici. Za nespecifikovanou částku převzala stoprocentní podíl ve společnosti Komix, jež bezmála třicet let vyvíjí zakázkový software pro e-government, zdravotní pojišťovny a další velké organizace.

„Je pro mne velkou ctí, že se stáváme součástí skupiny Aricoma a budeme hrát aktivní roli při realizaci její vize vybudovat ICT lídra evropského významu,“ uvedl Tomáš Rutrle, ředitel a dosavadní spolumajitel společnosti Komix. 

Aricoma Group uvádí, že poté, co na konci loňského roku koupila mezinárodní společnost Seavus, dále pokračuje v akvizičním tažení. Jeho cílem je vybudovat výrazného evropského hráče v oblasti ICT a softwarových řešení.

„Podařilo se nám získat firmu, která výborně zapadá do současného portfolia společností, které máme v Aricomě. Jejich expertíza, produkty i zákaznická báze skvěle doplní to, co už dnes máme,“ dodal Michal Tománek, investiční ředitel KKCG.

bitcoin školení listopad 24

Aricoma Group bude po dokončení transakce zahrnovat osm společností s konsolidovaným obratem převyšujícím 8,5 miliardy korun, ziskem EBITDA téměř 900 milionů korun a více než 3000 zaměstnanci. 

Zdroj: Aricoma Group

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data