Armor motivuje resellery přes Loyalty Program

5. 10. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Armor-alp.cz
Společnost Armor, výrobce alternativního spotřebního materiálu, umožňuje současným i novým prodejcům se zapojit do Armor Loyalty Programu. Jaké výhody přináší?

Armor motivuje resellery přes Loyalty ProgramArmor Loyalty Program je určený pro všechny prodejce tiskových náplní a spotřebního materiálu této značky. Účast v programu je podmíněna registrací.

Na jejím základě partneři automaticky získávají na svůj účet tzv. ALP body za nákup produktů. Registrovaní partneři získávají zajímavou marži, podporu prodeje a další služby jako např. vybavení prodejny.

K dispozici jsou také dárky pro volný čas. Podle bodového ohodnocení lze vybírat z drobných dárečků až po motorovou sekačku či skútr. Body za jednotlivý nákup se načítají na začátku následujícího měsíce, a to za celý měsíc předchozí. Nasbírané body mají platnost do 31. 12. 2012.

Podmínkou účasti je registrace na portálu Armor-alp.cz a zapojení se do partnerského programu Armoru.

Zdroj: Armor-alp.cz

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14