AT Computers je oficiálním VAD distributorem řešení QNAP

27. 6. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © photon_photo - Fotolia.com
Zákazníkům distributora asistuje dedikovaný tým pro značku QNAP.

Společnost AT Computers oznámila, že nově získala oficiální VAD distribuci značky QNAP. Kontrakt platí pro Českou republiku i Slovensko. Distributorem s přidanou hodnotou pro produkty značky QNAP se ATC stalo díky svému specializovanému týmu.

ATC nabízí kompletní produktové portfolio QNAP zahrnující stolní i rackové NAS servery, NVR dohledová zařízení, SD-WAN routery, NDR produkty pro kybernetickou bezpečnost, QuCPE pro síťovou virtualizaci, široký segment switchů, NBD a NBD onsite záruky, operační paměti, kabely, adaptéry a další příslušenství.

Produktovým managerem značky QNAP v ATC je Vojtěch Galda, jako business development manager působí Beáta Vondálová a s technickými záležitostmi poradí produktový specialista Petr Jochman.

bitcoin školení listopad 24

„Spolupráce s AT Computers trvá již od roku 2011 a jsme rádi, že jsme se v našem společném podnikání mohli posunout o další krok vpřed. Tímto způsobem dokážeme lépe pokrýt potřeby zákazníků prostřednictvím spolehlivého distribučního zdroje,“ uvedl ke kontraktu Václav Štajner, country manager společnosti QNAP pro ČR a SR.

Zdroj: AT Computers

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends