Autodesk rozšiřuje partnerský program

19. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Společnost Autodesk, výrobce softwaru, představil na konferenci Autodesk Channel Media Summit v San Francisku změny v partnerském programu pro rok 2011. Na které partnery se chce zaměřit?

Autodesk rozšiřuje partnerský programAutodesk minulý týden v San Francisku oznámil jmenování Raye Savona do pozice vice prezidenta prodejního kanálu v regionu EMEA (Evropa, Blízký východ, Asie) s cílem dále podpořit rozvoj partnerské sítě.

Zároveň oznámil rozšíření partnerského programu zavedeného v roce 2010 o Platinovou úroveň a přidání odvětvových specializací a produktových certifikací. Chce tak otevřít možnosti pro value added resellery.

V partnerském programu Autodesk letos více rozliší resellery podle toho, jakou přináší klientům hodnotu. Program se také více zaměří na online školení a produktivitu partnera obecně.

Nová nejvyšší úroveň a důraz na certifikace

Úroveň Platinum je určena partnerům, kteří poskytují nejvyšší úroveň služeb a disponují nejhlubšími odbornými znalostmi. Tyto požadavky jsou ověřeny absolvováním školení a certifikací. Dosud mohli prodejci dosahovat úrovní Reseller, Silver Partner a Gold Partner.

bitcoin školení listopad 24

Specializace a certifikace umožňují partnerům Autodesku získat značku, která potvrzuje jejich odbornost v klíčových odvětvích. Současná nabídka specializací zahrnuje: Constulting (poradenství), Building Engineering (stavební inženýrství), Process Plant a Factory Design. Prostřednictvím Autodesk Learning Central (ALC) mohou partneři podstoupit online školení na různé role a odvětví pro zlepšení svých technických dovedností a řešení kritických problémů.

Program spokojenosti zákazníků umožňuje partnerům získat odezvu od klientů skrze desetiminutový online průzkum. Program poskytuje data, která mají partnerům pomoci zlepšovat služby a podporu, a tím posilovat spokojenost a loajalitu zákazníků a zároveň odkrýt další prodejní příležitosti.

Zdroj: Autodesk

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends