Bostar vylepšil svůj e-shop

28. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: shop.bostar.cz
Dovozce a distributor počítačových komponent a příslušenství, společnost Bostar, provedla změny na svém e-shopu jak v grafice, tak ve struktuře.

B2B web společnosti Bostar doznal menšího updatu grafického layoutu. Distributor nadále používá modrou barvu, zmodernizoval však grafické prvky, boxy a záložky v menu.

Bostar již na homepage nevypisuje úvodní text pro prodejce a koncové zákazníky. Resellery na B2B e-shopu přímo přivítá vedle sebe řazený výpis produktových novinek a nejprodávanějších produktů. Pod nimi pak web vypisuje poslední aktuality (soutěže, novinky v distribuci apod.).

V levém sloupci lze prohledávat sortiment buď podle produktové kategorie nebo podle značek respektive výrobců. Po rozkliknutí lze dále pracovat s parametrickými filtry (typ produktu, výrobce, status, cenový rozsah).

E-shop Bostaru běží stejně jako dříve na řešení od CyberSoftu.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data