Canalys: Samsung během prvního měsíce prodal přes 8 milionů telefonů Galaxy S9

26. 4. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Samsung
Zdá se, že nejnovější vlajková loď z dílny Samsungu zopakuje úspěch předchozí generace S8, ale nedosáhne tak dobrých výsledků jako řada S7. Důvodů je několik, tím hlavním je však zkutečnost, že hranice mezi high-endovým segmentem a zbytek trhu už není, co bývala.

Společnost Canalys uvádí, že Samsung v prvních čtyřech týdnech od uvedení prodal přes 8 milionů vlajkových modelů chytrých telefonů generace Galaxy S9/S9+. To je velmi podobný výsledek jako u předchozí generace S8, ale méně než 9 milionů prodaných modelů S7 před dvěma lety.

Canalys však dodává, že podíl pokročilejšího modelu S9+ v rámci celkového objemu byl výrazně vyšší než u předchozích generacích. Připomeňme, že se jedná o variantu s větším displejem a duálním fotoaparátem, který u základního modelu Galaxy S9 chybí.

Analytici proto považují výsledky generace Galaxy S9 za úspěch, mimo jiného i proto, že nepředstavuje nijak zásadní posun oproti modelům S8. Canalys chválí marketingovou strategii výrobce a také zavedení programů slev a zpětného výkupu starších modelů.

High-end ztrácí exkluzivní kouzlo

Canalys dodává, že Samsung Galaxy S9/S9+ za sebou zatím nemá ani jeden celý kvartál na trhu a je relativně brzy hodnotit. Oproti tomu modelu iPhone X od Applu už se na trh pohybuje delší dobu a nedaří se mu. Prodej v prvním kvartálu 2018 dosáhl 14 milionů kusů, zatímco v posledním čtvrtletí 2017 činil 29 milionů.

Podle Canalys lze na příkladu iPhonu X dobře ilustrovat potíže, se kterými se musejí potýkat všichni výrobci high-endových modelů. Prémiové vlastnosti, jako jsou například duální fotoaparáty, rychle pronikají do střední třídy (jeden příklad za všechny: Huawei) a berou lídrům trhu prodejní argumenty.

Graf – Srování výsledků modelů Galaxy S těsně po uvedení

bitcoin školení listopad 24

Samsung Galaxy S srovnání

Zdroj: Canalys

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends