Canalys: V novém žebříčku spokojenosti s bezpečnostními vendory je sedm šampionů

11. 6. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: (c) Maksim Kabakou - Fotolia.com
Celosvětový žebříček ukázal, že spokojenost partnerů s bezpečnostními výrobci je veskrze vysoká. Najdou se však i takové společnosti, u kterých partneři poukazují na nedostatečnou podporu či nevyhovující marketing.

Společnost Canalys vydala aktuální výsledky studie, ve které se dotazovala na zkušenost partnerů z celého světa se spoluprací s výrobci kyberbezpečnostních řešení. Respondenti hodnotili jednotlivé výrobce v celkem deseti oblastech řízení partnerských kanálů.

Výsledkem je graf, jenž reflektuje hodnocení výrobců (horizontální osa) i jeho meziroční posun (vertikální osa). Zatímco v kvadrantu „šampionů“ je poměrně těsno, v kvadrantu „opozdilců“ najdeme jen trojici firem.

Celkový trh kybernetické bezpečnosti podle odhadů Canalysu v roce 2019 vyrostl o silných 12 %. Výdaje na bezpečnost pak v prvním čtvrtletí letošního roku ještě vyrostly, zejména na cloudovou bezpečnost, bezpečnost koncových zařízení a vzdálené připojení.

A tento trend bude podle analytiků pokračovat. „Přestože se zaměstnanci z celého světa postupně vrací do kanceláří, dá se očekávat, že značný počet lidí bude i nadále pracovat formou home office,“ vysvětluje hlavní analytik Canalysu Matthew Ball.

Šampioni neusnuli na vavřínech

V kvadrantu „šampionů“, tedy výrobců s nadprůměrným umístěním, skončilo celkem sedm firem. Zatímco Cisco, Eset, Fortinet a Palo Alto Networks svoje umístění obhájili, Juniper Networks, Kaspersky a Trend Micro jsou nováčky.

Canalys podotýká, že hodnocení všech sedmi výrobců se oproti minulému měření ještě zlepšilo; společnosti i nadále vylepšují a zjednodušují své procesy tak, aby svým partnerům pomohli dosahovat ještě větších tržeb.

Partneři zle hodnotí nevyhovující marketing

V kvadrantu „skokanů“ se umístily společnosti Zscaler, Bitdefender, WatchGuard, Malwarebytes a Check Point. Ty podle Canalysu například realizovaly významné investice do partnerského prodeje či zvýšili svoji orientaci na cloudový byznys.

Do kategorie „opozdilců“ se naopak propadli McAfee, IBM a Symantec, kteří si podle partnerů nevedli příliš dobře v oblastech generování leadů, marketingu a poskytování servisu a podpory.

Graf – Kvadranty hodnocení Canalys Leadership Matrix

bitcoin školení listopad 24

Graf – Kvadranty hodnocení Canalys Leadership Matrix

Zdroj: Canalys

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC