Canon v ČR jedničkou na trhu fotoaparátů

5. 1. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Canon CZ, výrobce v oblasti digitálního zpracování obrazu, zaznamenal v druhém pololetí 2010 výrazný růst na trhu spotřební elektroniky. Druhé a zejména třetí čtvrtletí se obecně podle GfK nesla ve znamení oživení trhu se zobrazovací technikou.

Canon v ČR jedničkou na trhu fotoaparátůNejvětší růst v rámci portfolia Canon CZ zaznamenala divize Consumer Imaging Group, která pokrývá, foto-video, spotřební elektroniku a malou kancelářskou techniku.

V říjnu 2010 Canon CZ dosáhl 23,9% podílu na trhu digitálních kompaktů a stal se tak tržním lídrem. Na trhu digitálních zrcadlovek je Canon jedním z předních výrobců a v České republice to dokládá 60,4% podílem. V segmentu digitálních kamer a stejně tak na trhu HD kamer drží 17 % podíl.

Canon v září a říjnu 2010 získal 37% podíl na poli inkoustových multifunkcí a růst zaznamenal i v oblasti laserových tiskáren. Výrobce posiloval také v oblasti laserových multifunkcí. Na trhu barevných multifunkcí dosáhl 20% podílu a na trhu černobílých 25% podílu.

bitcoin školení listopad 24

V 2. pololetí rostl celý trh

Podle výsledků studie GfK vykázal evropský trh spotřební elektroniky nárůst o 2 %, což značí konec krize v tomto sektoru. Dopad krize se však projevoval až do druhého čtvrtletí, teprve v červnu se trh začal zotavovat a postupně rostl.

Výsledky trhu spotřební elektroniky dodává výzkum společnosti GfK, pro další hráče na trhu se hodnoty zatím nepodařilo získat.

Zdroj: Canon, GfK

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci