Češi i Slováci při nákupu z e-shopu šetří na poštovném, tvrdí Heuréka

29. 3. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Podle statistik cenového srovnávače Heureka.sk se osobní odběr zboží z e-shopů v Čechách i na Slovensku těší popularitě.

Češi i Slováci šetří na poštovném, osobní odběr při nákupu z e-shopu vede, tvrdí HeurékaDůvodem upřednostňování osobního odběru při nákupu z e-shopů v České republice i na Slovensku je podle Heureka.sk zejména úspora poštovného. Loni využilo osobní odběr 42 % Slováků a 53 % Čechů nakupující na internetu. Ostatní si nechali zboží zaslat domů.

Vyplývá to z průzkumu portálu heureka.sk, který porovnává internetové obchody, jejich zboží a ceny. On-line průzkum proběhl začátkem roku na vzorku 2 000 slovenských a 7 000 českých respondentů.

Kdyby měli zákazníci e-shop blízko svého bydliště či práce, osobní odběr by využilo až 90% z nich, tvrdí Heureka na základě svých dat.

bitcoin školení listopad 24

Lidé nakupují online kvůli nižším cenám. Je proto přirozené, že preferují osobní odběr, kterým šetří navíc peníze za poštovné,“ uvedl v tiskovém oznámení projektový manažer Kamil Demuth.

Mezi nejprodávanější zboží na internetu patří podle srovnávače móda (oblečení, doplňky a obuv), za kterou následovaly knihy, bílá technika, počítače, TV a video, kosmetika a parfémy. Z elektroniky vedou mobilní telefony a PDA zařízení.

Zdroj: Heureka.sk

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data