Česká platforma Colpirio slibuje dodávání personalizované reklamy v reálném časem

19. 5. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © varijanta - Fotolia.com
Projekt je postaven na moderních analytických nástrojích, které zpracují chování uživatele, srovnají je s nabídkami inzerentů a prostřednictvím bannerů uživateli „přihrají“ cílenou nabídku např. zboží v e-shopu.

Český projekt Colpirio.com představil svou stejnojmennou marketingovou platformu, která podle svých tvůrců umožní personalizovat digitální reklamu i obsah webů a nabídku e-shopů v reálném čase. Projekt má ambice stát se alternativou tradičních reklamních sítí a v některých ohledech je chce i překonat.

Colpirio je technologie, která umožňuje marketingovou komunikaci založenou na prediktivní analýze potřeb a chování uživatelů internetu. Platforma má umět získávat anonymizovaná data o chování uživatelů, analyzovat je, srovnat je s nabídkou inzerentů a zobrazit uživatelům v pravý čas tu pravou nabídku.

Platforma je podle svých tvůrců typickou ukázkou využití analýzy velkých dat v reálném businessu. Využívá strojové učení a umělou inteligenci k budování behaviorálních profilů uživatelů, ze kterých dokáže pomocí prediktivních modelů určit, jaká nabídka je s největší pravděpodobností zaujme.

Zobrazení nabídky může následně proběhnout jako personalizovaná nabídka na webu klienta nebo jako bannerová reklama na webu třetí strany. Podstatné je, že pro konkrétního návštěvníka je z XML feedů klientů v reálném čase vygenerováno doporučení konkrétního produktu s největší pravděpodobností prodeje.

Colpirio.com v současnosti nabízí pět základních služeb. Pro inzerenty a e-shopy personalizovanou behaviorálně cílenou a dynamicky generovanou reklamu, pro obsahové servery umělou inteligenci pro doporučování článků, automatické štítkování a personalizaci obsahu.

bitcoin školení listopad 24

Pro e-shopy je pak k dispozici také služba doporučování produktů, a jako doplněk pak nástroje pro personalizaci e-mailingu. Poslední službou v nabídce je možnost datové integrace a využití behaviorálního cílení pro retailové řetězce.

Zdroj: Colpirio.com

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends