Cisco čerpá ze zpětné vazby partnerů, chce se více zaměřit na jejich ziskovost

8. 11. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Společnost již v posledních 12 měsících zredukovala počet platforem a nástrojů pro partnery. Zároveň se plánuje více zaměřit na boj proti partnerům z šedé zóny a překazit jim prodej padělaných produktů pod cenou.

Společnost Cisco na partnerském setkání Cisco Partner Summit v Las Vegas oznámila, že určila ziskovost partnerů jako svou hlavní prioritu v podnikání. Učinila tak po revizi back-endových procesů v reakci na zpětnou vazbu partnerské sítě.

Jedna z nejsilnějších připomínek, které jsme od partnerů dostali, se týkala zlepšení každodenních závazků,“ uvedl Oliver Tuszik, seniorní viceprezident globální organizace partnerů Ciska. „Uznáváme, že máme mnoho portálů, procesů a nástrojů.“

Snížíme počet platforem a nástrojů

Výrobce tak ve snaze reagovat na přání partnerů v posledním roce snížil počet nástrojů a platforem, které nabízí partnerům, o 24 %. Navíc se zavázal, že návrhy podnikových dohod (EA) vyřídí do jednoho dne a nikoli do týdne.

Tuszik rovněž zdůraznil, že partnerská síť se i nadále vyvíjí prostřednictvím portfolia řešení společnosti Cisco. Důkazem podle něj je fakt, že během posledního roku vzniklo více než 150 autorizovaných partnerů pro internet věcí.

Tito specializovaní partneři pak vykázali o 18 % vyšší tempo růstu ve srovnání s konkurencí a také 212% nárůst využívání IoT DevNet Zone. Obecněji řečeno, 67 % partnerů zavedlo vloni model prodeje s opakujícím se výnosem.

Posvítíme si na šedou zónu

Tuszik v neposlední řadě uvedl, že Cisco posílí závazek omezit prodej padělaných produktů dodávaných prostřednictvím dodavatelů, „kteří nehrají podle pravidel.“ Týká se to zhruba 0,01 % partnerů na šedých trzích, kteří prodejem padělků podrývají partnerský prodej.

bitcoin školení listopad 24

Tyto společnosti mohou zničit zisky partnerů, proto problém bereme velmi vážně,“ prohlásil Tuszik. „Pokud se partneři s takovým případem setkají, měli by nás okamžitě kontaktovat a my jim můžeme pomoci chránit investice,“ uzavřel.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends