Cisco podruhé zvolilo Azlan distribučním partnerem roku

29. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Společnost Cisco, výrobce síťových řešení, vyhlásila na pravidelném partnerském summitu v New Orleans své nejlepší obchodní partnery za předchozí rok. Česká VAD divize společnosti Tech Data Distribution uspěla podruhé.

Cisco podruhé zvolilo Azlan distribučním partnerem rokuAzlan, česká VAD divize distributora Tech Data Distribution, získala podruhé v řadě ocenění „Distribution Partner of the Year“ od společnosti Cisco.

Ceny udílené úspěšným obchodním partnerům z celého světa v rámci konference Cisco Partner Summit získávají společnosti, které ve své činnosti dosahují nejlepších výsledků a nebojí se inovativních přístupů a výzev,“ uvedl v tiskovém oznámení generální ředitel české pobočky společnosti Cisco Jiří Devát.

Jsem skutečně hrdý, že se nám podařilo obhájit toto prestižní ocenění i přes velmi silnou konkurenci na českém distribučním trhu. Zároveň to bereme jako závazek pro pokračování v trendu rozvoje námi nabízené přidané hodnoty pro resellery Cisco řešení,“ dodal ředitel českého Azlanu Jaroslav Salva.

Druhý úspěch

Poprvé cenu Azlan získal na podzim 2010, kdy byl oceněn také v dalších sedmi zemích Evropy a zároveň získal hlavní partnerskou cenu Cisca „European Channel Partner of the Year.“

bitcoin školení listopad 24

Ceny Partner Awards uděluje společnost Cisco jako uznání svým obchodním partnerům za dosažené výsledky. V rámci ChannelWorld Awards 2010 se v kategorii Distributor s přidanou hodnotou roku Azlan umístil třetí.

Azlan je jednou z divizí společnosti Tech Data. Na trh dodává komplexní řešení aktivních a pasivních síťových prvků, bezpečnostních řešení, dohledových systémů, serverů, úložišť, zálohování, záložních zdrojů a virtualizace.

Zdroj: Tech Data, ChannelWorld

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti