Cisco za 730 milionů dolarů kupuje Imimobile, má mu vylepšit zákaznickou zkušenost

15. 12. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: @ yellowj - Fotolia.com
Imimobile se zaměřuje cloudový software pro Customer Interaction Management (CIM) a monitoring chování zákazníků skrze různé kanály. Technologie Imimobilu by měla být začleněna do řešení Webex Contact Centre.

Společnost Cisco oznámila akvizici firmy Imimobile; za britského poskytovatele platformy pro interakci zákazníky zaplatila 730 milionů dolarů. Imimobile by Cisku mělo pomoci s budování nabídky zákaznické zkušenosti jako služby (CXaaS).

Technologický gigant uvedl, že po dokončení akvizice bude schopný nabízet řešení pro správu interakcí se zákazníky spolu se schopností poskytovat rychlejší a chytřejší interakce a orchestraci po celou dobu životního cyklu zákazníka.

Cisco by mělo propojit technologie Imimobile s vlastním řešením Webex Contact Centre tak, aby vytvořilo komplexní nabídku zákaznické zkušenosti jako služby.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14